Jeśli profesjonalna, skuteczna kampania reklamowa zwróciła uwagę potencjalnego klienta na produkt i przyszedł on do sklepu z zamiarem zakupu, mogą się wydarzyć dwie rzeczy:
- w sytuacji, gdy produkt ma dobre opakowanie - utwierdzi potencjalnego klienta w przekonaniu, że warto ten właśnie produkt kupić
- jeśli jednak produkt ma opakowanie przygotowane nieprofesjonalnie, nieprzemyślane, może się okazać, że uwagę potencjalnego klienta zwróci towar konkurencji - i to konkurencyjna marka dokona sprzedaży.
To pokazuje, jak ważna w strategii marki jest grafika opakowań. To właśnie one są ostatnim elementem kampanii reklamowej, który może spowodować sprzedaż lub jej brak.
Dlatego Agencja DBA z Warszawy oferuje projektowanie profesjonalnych, skutecznych opakowań, które domykają sprzedaż na sklepowych półkach. A ponieważ agencja ściśle współpracuje ze zleceniodawcą, tworzy opakowania świeże, ale też spełniające oczekiwania swoich klientów.